We komen hier al een aantal jaren. Maar ook hier stijgen de prijzen langzaam. Ook vind ik het erg jammer dat er geen ACSI-kortingen meer zijn. Misschien zoeken we de volgende keer een goedkopere plek. Zeker voor het voor- en naseizoen.

Bertha1958

prachtige camping die goed aan de weg heeft getimmerd. wij kwamen hier al sinds 80 e jaren alles perfect mooi zwembad , restaurant waar je heerlijk kunt eten Kampwinkel prachtige verhuur huisjes etc Helaas geen ACSI camping meer dus ook geen ACSI prijzen meer 🥲

Camperfan58

Erg vriendelijk en warm ontvangst. Indien de mogelijkheden er zijn houden ze zeker rekening met de grootte van je camper. Camping is met van alles voorzien. Zeker een aanrader

Camping Fossalta