• april 2023

Wat een toplocatie met maar een paar campers ,in ons geval, in het voorjaar. Uitstekende voorzieningen en een ruime plek voor onze camper van 7,5 m direct aan het water. Deze plek is iets duurder maar dan heb je ook wat. Wanneer je ergens kunt genieten is het wel op deze camping.

MartKuijpers

Een geweldige plek, wel een behoorlijke klim om er te komen en weer weg te gaan. Dat is echt de moeite waard, je krijgt een plek, daarna kan jezelf kijken of het goed is. Wij hadden een prachtige plek aan de kust. Je kunt zo de zee of het zwembad in.

• april 2023

Camping Marina