Waren hier begin september 2023. Plaats genoeg, sanitair goed, drukknoppen in douche is wat minder. Prima camping voor een redelijke acsi prijs. K.Pronk

Krijn

we hebben er 2 nachten doorgebracht, heel rustig, heel schoon, fijn onthaal... heel compleet qua entertainment, alles wat je nodig hebt is aan te trekken... daar kan je terecht 😜

• oktober 2022

Waren er voor 4 dagen op 09/30/2022. Zeer onbeleefde ontvangst. De sanitaire voorzieningen zijn erg verwaarloosd en verouderd. De hele plaats heeft betere zorg nodig. Wij komen zeker niet terug A u H

• oktober 2022

Camping Bi-Village