Grote maar prima camping maar het hondenstrandje vonden wij dier onvriendelijk want honden halen hun pootjes snel open, verder valt er niets te klagen.

Casper

zeer goede camping sanitair is goed en schoon. stadje langs het strand te bereiken 10 min. camping is vrij duur.

willem1961

mooie nette camping op anderhalve km van Vrsar zeer ruime pitches en sanitair zeker voldoende sfeer is er zeer gezellig, vriendelijk personeel aan de receptie en 's nachts was het er heerlijk rustig

Camping Porto Sole