Geweldige kleine camping. Sanitair zeer schoon, zeer mooi terrein, alles in topconditie.

Kampftrabbi

Alles zoals reeds beschreven. De staanplaatsen zijn echter nogal glooiend en niet geschikt voor meer dan 7 meter. 32€ voor een nacht (2 personen + stroom) vind ik veel te duur voor deze plek!

Rustelix

Prima camping, niet heel groot, schoon sanitair, fijne ontvangst met veel informatie. NKC/CCI kaart alleen geldig in april en oktober, maar wij betaalden in mei 24 euro per nacht (camper, 2 pers). Brood bakken ze 's ochtends zelf. Aanrader is bij Buzet de wandeling van 16 km langs 7 watervallen.

Vita Mia