• februari 2022

Ik ben niet op de camping geweest - deze is tot nader order gesloten 😟

• augustus 2021

Heerlijk, wat een rust. Loop het pad naar beneden, naar het riviertje, en je komt een super leuke bbq plaats tegen met stromend water, tafel, banken en verlichting. Wij betaalden 36 euro voor 1 nacht, 2 volwassenen, 1 kind, 1 hond

• augustus 2021

Reserveren leuk maar drie hele kleine, smalle stoelen en twee grotere stoelen. De zwembaden waren erg klein en het directe advies was om niet het zwembad direct naast de CP te gebruiken maar naast het hotel. Voor wandelen is het oké, maar er zijn veel mooiere haarspeldbochten in Kroatië.

• februari 2022

Ik ben niet op de camping geweest - deze is tot nader order gesloten 😟