Heike19

gewoon goed, rustige man, moeder is wel de baas, soms lachwekkend, maar zij houdt sanitair en alles er rond zeer netjes, mooie plaatsen aan het water top

Daniel-1969

Jammer, wij hadden gereserveerd voor een week toen we toekwamen was onze plaats er niet meer. Na pech onderweg een zes tal keren proberen bellen om te zeggen dat we laat zouden aankomen reageerde niemand ook niet op mail. Plus heel onvriendelijk dat onze plaats weg was.

• Ulica doktor Franje Tuđmana 165

23244, Seline, Kroatië