De camping was nog nagenoeg leeg. We moesten cash betalen: € 36,-(!) voor camper, 2 pers., 2 hondjes, stroom en gebruik sanitair. Nette douche en mooi uitzicht over het meer op Kaliningrad (RUS).

• augustus 2021

Grote ruime camping met mooie plekken vlak aan het meer. Wij waren met de camper en een gezin van 4 personen €26 kwijt. Toilet gratis, om te douchen even sleutel vragen aan de receptie. (gratis) Restaurant op camping aanwezig. Receptioniste spreekt goed Engels.

• juli 2020

• augustus 2021