• april 2023

Even zoeken, omdat serviceplaats op camping erg druk was. Gratis grijswater lozen. Er zijn ook 6 camper plaatsen, maar niet gebruikt.

De_Columbus

Prijsinformatie ontbreekt. Wateraansluiting te klein... Ik heb wat adapters bij me, maar zonder waterdief zit je in de problemen. Daarnaast werkt het spoelen van de cassettes niet. daarom slechts 3 sterren. als je zoiets aanbiedt, moet je het ook onderhouden.

• mei 2022

Toilet kunnen legen en voor 10 cent een hele jerrycan water kunnen vullen.

• april 2023

• mei 2022

Toilet kunnen legen en voor 10 cent een hele jerrycan water kunnen vullen.

• Impasse des Bénédictins

6414, Echternach, Luxemburg