Een heerlijk rustige camping. Leuk verdeelde plekjes in bosrijke omgeving. Keurige sanitair en overdekte afwasplaatsen. Kleine speeltuin met diverse toestellen en zandbak.

Bert---Romana

Wat een prachtige locatie in het bos. We waren er spontaan naar toe gereden omdat er veel plaatsen zijn maar dat blijkt niet zo te zijn. Erg veel vaste plaatsen en zo gewild dat je hier het beste eventjes kan reserveren voor de zekerheid. wat mooi hier

Stinger

1.8.23 de Platt is momenteel ontbonden en vergrendeld.

Nasenbärabby

We zijn open tot 2 oktober 2023 en dan gesloten voor de winter en zijn weer open op 28 maart 2024. Misschien was je op het verkeerde adres?

Stinger

1.8.23 de Platt is momenteel ontbonden en vergrendeld.

Camping De Wapenberg