Zeer aardige ontvangst, mooie plaatsen keurig verzorgd. Het sanitair is super schoon en voldoende. Omgeving is geweldig om te wandelen en fietsen, dorpje met winkels 10 minuten. Roermond dichtbij ook met trein mogelijk in 10 minuten.

RonHerwijnen

Wat een leuke plek om te staan midden in de natuur! Erg vriendelijk onthaal en erg behulpzaam. Sanitair goed en schoon. Plekken zijn ruim en beschut. Dan moet je wel op de camping staan want de camper plekken vond ik niet zoveel aan en geen beschutting. In de buurt lekker fietsen en wandelen.

Andre1970

Net sanitair. Wordt 1x per dag goed gereinigd. 4 douches mannen en 4 vrouwen. voldoende toiletten. We mochten met de camper ook op de camping staan. Vriendelijke eigenaren maar houd wel de openingstijden receptie in de gaten. Kunstgras vóór elke plek.

Camping Natuurplezier, Reuver