Wij vinden dit een heel goede plaats . Rustig en netjes aangelegd met ruime plaatsen. Geen sanitair maar dat hebben we ook niet nodig . Mooie omgeving om te fietsen .

MariaenStan

Lekker ongecompliceerd, goede vaste ondergrond en heel brede plaatsen en….. goedkoop. Ga hier gerust naartoe want er is geen sanitair dus plek genoeg 👍

Theo-Vierling

dat is een plek zoals een camperplek moet zijn. prachtige ruime plaatsen op mooi gras en een harde ondergrond waar de camper op kan staan. alle gemakken voor handen. Toppie. komen hier zeker terug.

Van Keijsteren