kleinschalig, eenvoudig en rustig. zeer schoon sanitair, heel vriendelijke eigenaar. wat een top weekend, heerlijk aan het water gestaan

andreakooderings

lekker weekend gehad hier. fijne kleine plek aan het water, op de steiger kan je vissen. 1 wc en 1 douche, prima voor 8 plekjes. aanrader, we komen zeker nog n keer terug!

clarijs

zoek je de rust en een vriendelijke eigenaar, dan ben je op de juiste plaats. 10 minuutjes lopen van het centrum van Veen. alle voorzieningen aanwezig en heerlijk uitzicht

Camperplaats De kaaie Paole