vriendelijke ontvangst. we kregen een mooi plekje en aan onze wens om niet te dicht bij de speelplaats te staan was geen probleem. de douche krijgt 5 sterren! wat een genot om hieronder te staan, zeker als je helemaal nat geregend bent en toe bent aan een warme douche.

• januari 2023

mooi landelijk en heel vriendelijk ontvangst zeer schone douche en toilet wij hebben maar een nacht gestaan en zijn op de fiets Hasselt gaan bezoeken wat de moeite waard is. wel € 20 met stroom

gezellig, maar geen zwem mogelijkheid en 20 euro in plaats van 15 euro

• januari 2023