De locatie is echt geweldig en verdient meer dan drie sterren. Het sanitair is weliswaar wat 'vreemd', vooral de locatie, maar gewoon normaal. Voor een camper is het terrein echt een aanrader. Geen aangeharkt terrein, mooie natuur en mooi uitzicht. Je kunt er ter plaatse ook eten.

• juni 2021

Rustige camperplaats. Vandaag zijn wij alleen camper aanwezig. Prijs, is NOK 250,- voor 2 personen incl. elektriciteit. Heel normaal tegenwoordig. Mooie omgeving om te fietsen, wandelen en vissen. Hotelsanitair en restaurant aanwezig.

• juni 2021

Pan Garden