geweldig om op zo’n speciale plek te staan je kijkt je ogen uit naar dit wonderlijk schoon. en dat nog wel gratis verblijven. ga er niet heen als er nog sneeuw ligt want vele passen zijn pas na 1 juni open

marianne-v

Voor ons de ultieme camperplaats. Geen voorzieningen, amper bezoekers en alleen de overweldigende Noorse natuur om je heen. Uurtje lopen naar de gletsjer, of binnen 5 minuten een hengeltje uitgooien op jacht naar forel... Wat wil een mens nog meer?

Derk2006

nog steeds te veel sneeuw, maar het plekje voor de brug is magisch. daarvoor doen we het

Prestesteinsvatnet