Wij waren hier in augustus 2023, met werkelijk nog fantastisch weer. Erg mooi en rustig plek om te overnachten. geen voorzieningen buiten afvalcontainer en wat picknick bankjes, maar de 2 strandjes maakt dat meer dan goed. heerlijk nog paar uur genoten in het zand.

Codani

Prachtige locatie met mooi uitzicht een fijn strand!

Dondeyne

We waren hier in 2020 en nu in juli 2023 weer. een P langs de kust. Twee picknick tafels en een afval container. Het baaitje met witte strand en zee bieden een prachtig uitzicht en heerlijke plek om te zwemmen.

Codani

Prachtige locatie met mooi uitzicht een fijn strand!

Nøss