hier gestaan op 8/6/2023, geen vliegen. prachtige locatie aan de start van een wandeling. we stonden er alleen.

Opabil55

Wij hebben hier gestaan op 23-07-2022. we waren de enigen daar. komend vanuit de richting Vågåmo is de weg omhoog prima te doen. Je hebt hier fantastisch uitzicht over het dal, maar de vliegen.... ik dacht dat het wel mee zou vallen, maar je wordt echt aangevallen door hordes vliegen.

• augustus 2019

Verder gereden vanwege honderden vliegen die op de camper doken (toilet was leeg!).

• augustus 2019

• Sekundær Fylkesveg 454