goede camping met vriendelijk onthaal. heel tof zwembad dat weggekomen was na een dagje skiën . skibus vlak aan de camping. en idd de stroom komt er extra bij, wij hebben 3 van de 5 dagen stroom gebruikt voor een camper en betaalde 20 euo extra.

kristelwaghemans

Hier verbleven voor een nacht in juli. We werden gebruikt als gatenvuller tussen de kermissen 90% hier zijn kermissen. Sanitaire voorziening een brutaliteit voor zo'n plek en voor 58 euro + elektra kW a 1,80 gaan we deze plek in de toekomst mijden.

niklaus

met camper € 53,40 per nacht. blijkt dat stroom er overheen komt. begrijp dat in de winter met alle elektrische kachels. prijs € 1,80 per kilowatt. onze camper geen airco, alleen koelkast aan en toch beweert camping dat we 21 Kw hebben verbruikt. Twee nachten, dik € 150,00 is over de top!!

Camping Schwarzsee