Vergane glorie waar wellicht met weinig middelen iets van te maken is. Maar, voor €12,80 voor 2p + elektra een uiterst rustig plekje voor een nachtje.

koets2017

het is een oude camping .. oké ietsje vervallen .. sanitair.. mwah maar mèt zwembad! en overal mooie platanen, erg goedkoop! €9,30 met camper en elektriciteit en superrustig! in het hoogseizoen.

• oktober 2019

Was achteraf liever door gereden wat een kleine armoedige slecht onderhouden camping. Lage takken aan bomen niet handig voor camper. Sanitair verouderd niet heel fris. Stonden wat vaste caravans niet bewoond op dat moment. Wij waren de enige. We werden belaagd door vliegen.

• oktober 2019

Club de Camping and Caravanning de Aguada de Baixo