Vriendelijk ontvangst zelf in het Engels. ruime plekken, schoon sanitair en warme douche. Prima werkende Wifi. Hebben geen last gehad van de snelweg, kortom als we in de buurt zijn komen we hier zeker terug.

Kraaijenoord

13 augustus,warm, eindelijk n camping gevonden Wat heerlijk, goede ontvangst ruime plaatsen mooi saniair.Alles wat wenselijk is aanwezig. Op ca 500m loopt er n snelweg,s avonds geeft dat niet meer geluid dan de bomen met wat wind,top stek

vergezicht

zeer vriendelijke ontvangst. sanitair netjes en schoon. inderdaad geluid van de weg. prima doorreis camping

Camping Municipal