Om te overnachten..???? Maar wat een superplek om overdag te parkeren. Op 200m van de ‘bottenkapel’ en daarna wandel je het gezellige stadje in. De Parking is volop in onderhoud, dus wel wat rommelig, maar wij hebben er prima en gratis geparkeerd.

Hymerfans5556

konden hier nog staan, ruimte genoeg , lekker dicht bij het oude centrum zijn de plaats wel aan het renoveren, wij stonden er op maandag, en dinsdagochtend was er markt, dus s nachts werden wij gewekt, om ergens anders te gaan staan.

onnodig

Op 31 hebben wij de stad bezocht en op deze cp overnacht. Het was er erg vol met geparkeerde auto's. Het stond niet aangegeven waar de campers moesten staan.

• Avenida Túlio Espanca

7000, Évora, Portugal