we stonden voor een dichte poort. de eigenaar was niet bereikbaar en het terrein achter de poort was leeg. we vermoeden dat deze camperplek ermee opgehouden is.

DeletedUser

We hebben hier prima plek gehad wel allemaal aan de krappe kant. zeker als het druk is . En douchen en toilet alles schoon maar er weinig en ook krap. Maar Carlos is een topper die maakt t allemaal wel weer leuk 🙂 En het weer was niet best toen wij er waren 27/30 maart 2024

Spanje23

de plaatsen zijn klein en het sanitair erg gedateerd. wij vonden het niet goed. de eigenaar is behulpzaam, maar met de verkeerde dingen bezig. wc’s en douches vernieuwen is belangrijker, en zorgen voor warm water

• Rua da Requeijada 17

2710-280, Sintra, Portugal