vandaag afgesloten met een bord dat terrein niet in gebruik is en overnachten niet is toegestaan

seb1983

Wij waren er in juli 2023. Gemakkelijke parkeerplaats om de omgeving te verkennen. Wij hadden een scooter bij ons. (Naar Sintra 5 km). Supermarkt (Aldi) om de hoek. Aan- en afvoer beschikbaar. Voor ons is alles oké!

Rosé&Rolf

in tegenstelling tot de aankondiging geen toiletten of wifi of afvoer voor grijs water. Zeer luidruchtige parkeerplaats omdat in de buurt van een drukke verkeersweg. de prijs is 10 euro. juli 2023

Omfree Wise Camper