• maart 2022

Niet meer toegestaan.

• augustus 2021

We kregen de informatie van de verhuurder van het restaurant dat je een boete van 160 € zou moeten betalen als je kampeerde. Maar er is een parkeerplaats voor wandelaars ongeveer 500 meter van tevoren, waar u kunt staan.

• juli 2020

Fijne plek aan het water in de natuur. Echter is in het park een gedoog plaats. Er is wel een parkeerplaats aan de andere kant van het meer waar campers mogen staan, maar of dat ook gratis is weet ik niet. In het park staan vooral locals met tenten of busjes

• maart 2022

Niet meer toegestaan.