Mooie CP, goed sanitair, plaatsen zijn ruim. Ook leuk voor jongeren. Er is een voetbalveldje en een volleybalveld. Je fietst eenvoudig naar Ptuj. Staat met bordjes aangegeven.

Vrijheidvoor2

Mooie plaats met uitstekende schone voorzieningen. Alles ziet er schoon en goed onderhouden uit. Helaas kunnen we hier maar een nachtje blijven, anders waren we gaan fietsen.

RR-Prijt

Zeer mooie plek, rustig. Ideaal om Ptuj per fiets te verkennen, als je goed te voet bent, kan dat ook. Sanitair zeer schoon, stroom moet je met tegoed opladen. Er wordt voor de afvoer gezorgd en er zijn voldoende afvalbakken aanwezig

Markovci