het ziet er verlaten uit en de wc was dicht. wij zijn elders gaan staan.

• april 2022

wij vonden het geen fijne plek afgelegen. we voelden ons daar niet veilig. vertrokken naar een betere plek Tapla

• september 2021

mooie locatie voor overnachting echter werden we s’morgens wakker gemaakt door de politie. We hadden wiggen gebruikt om vlak te staan en dit is niet toegestaan. Ook mag je geen levvelers gebruiken. Alleen parkeren dan vertoon je geen camping gedrag

Cobie&Dirk

het ziet er verlaten uit en de wc was dicht. wij zijn elders gaan staan.

• april 2022

• september 2021