Familie-Peters5

locatie perfect, 5 min naar strand met lekker restaurant Solito. zwembad, winkel waren dicht dus prijs is wel hoog. sanitair erg mooi. plekken niet groot als je camper langer is dan 6 meter.

Adriaatje31

prima plek voor een bezoek aan Bilbao, metrostation is vlakbij en je stapt midden in de stad uit! plekken zijn prima voor mij, kan me voorstellen dat het met veel regen hier nogal modderig wordt. maar daar hadden wij geen last van. Sanitair is top!!! prijs: €35 / nacht voor 2 personen en electra.

Albert2020

Camping Sopelana - Camping is open!