• februari 2022

vrije plek met direct zicht op zee. Je hoort de zee bulderen. Het is wel direct aan de snelweg en ja dat hoor je, kun je daar niet tegen dan daar niet gaan staan.

• januari 2022

op 24 januari stonden we hier een nachtje,, het kostte niets maar het denderende verkeer tot diep in de nacht gaf ons geen weldadige nachtrust, maar ja t was gratis!!

• maart 2019

Rustige parking onmiddellijk naast expresweg. Zeer lastig en gevaarlijk om te fietsen. Groot strand van 6 km tot Cadiz stad.

• februari 2022

• januari 2022