Dicht bij het centrum met veel terrasjes. Wij hebben hem gebruikt om te parkeren begin van de middag. Er stonden verspreid over het terrein ongeveer 20 campers. Geen inspirerende plek maar voelde niet perse onveilig. Aan de ene kant bedrijventerrein aan de andere kant hoogbouw.

• februari 2023

Langs de rand van het water achter de conservenfabriek Hoya kan je ook staan (zeker in het weekend). Er staan veel Spanjaarden.

• augustus 2019

Lelijk, onzeker en het stinkt. Nooit langer dan nodig.

• februari 2023

• augustus 2019

Lelijk, onzeker en het stinkt. Nooit langer dan nodig.

• Calle Baldomero Villegas

39740, Santoña, Spanje