• november 2023

Erg onrustige camperplaats, boven op de spoorlijn en vrachtwagen parkeerplaats en tegenover een parkeerplaats voor personenauto’s . Wij hadden het gauw gezien en zijn verder gereden.

• maart 2023

parkeerplaats speciaal voor campers. Inclusief service plaats die is afgezet met kettingen. Parkeerplaats voor auto’s tegenover de cp, het rijdt af en aan. Aardig dorp met een paar bezienswaardigheden. supermarkt dichtbij. prima!

• februari 2020

Het legen van grijs, zwart en water kost € 5. Overnachting is gratis ... we waren verrast omdat de poster op zijn kop is gezet. Er is een ketting met een slot en je moet de gemeentelijke beveiliging bellen om te worden geopend.

• november 2023

• maart 2023