Flector

Wat mij prima plek voor doortocht. Ook heel geschikt voor grote en hoge campers. plek is groot genoeg voor evt.een luifel. Overdekte plek voor lozen, water innemen etc. die hoog genoeg is voor alle formaten. Markt op loopafstand op dinsdag ochtend. 1 douche met €munt, 1 wc

AnnemiekinTransit

Zijn begin februari hier langs gekomen en nu 7 april opterugreis top reis gehad in Spanje speitig dat mijn colegas van de Volvo in Gent hier niet meer waren hoop jullie nog tegen te komen fijne plaats met mooie mense

Empordarea