Cáceres Camping Cat.1

Cáceres, Extremadura, Spanje

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Onvriendelijke ontvangst. Met acsi kaart werd ons tot 2x toe een plaats aangewezen die te klein was voor onze camper, ook na ons werden deze plaatsen toegewezen aan andere kampeerders die hetzelfde probleem hadden. Niet voor herhaling vatbaar.

Tita52

Prima camping. Compleet, eigen sanitair bij de plek, kleine simpele winkel, broodservice. Bus 5 naar Caceres, let alleen op waar je moet opstappen. Door de weekse dagen over de weg en dan links af en NIET gelijk rechts!!!

JWAG

Fijne camping en gewoon wel eens prettig als je de ruimte hebt om te douchen in je eigen naast gelegen douche etc. Als je dat overbodige luxe vindt … gewoon doorrijden….

Cáceres Camping Cat.1