• december 2023

Zelfs in een saaie decembermaand is deze plek een verademing! Schoon sanitair, grote parkeerplaatsen... alleen de aankomst is een beetje avontuurlijk... maar goed te doen. Dus laten we gaan!

top , rust en alles wat een mens nodig heeft ! proficiat met dit project 😉

sleurderke

Prachtig gebied, alle comfort van een camping voor een redelijke prijs. Alles schoon en comfortabel. Verschillende paden vertrekken vanuit hetzelfde gebied om de Fraguas do Eume te zien. Wij raden het aan.

• december 2023

top , rust en alles wat een mens nodig heeft ! proficiat met dit project 😉