• oktober 2022

Wat een teleurstelling bij aankomst. volgens de website is het gans het jaar open doch bij aankomst alles toe. zelfs aan de deur staar er gans het jaar geopend. Daar hebben we dan zover voor moeten rijden. jammer toch.

INVa

wij kwamen na mooie bergrit aan. op 24 september. Camping was helaas gesloten. Niemand aanwezig.

een camping die de bergen nemen de moeite waard is, vreselijk mooi meer met strand wat je helemaal rond zou kunnen lopen. sanitair gebouw schoon plekken wat onduidelijk maar was zo rustig dat het niet uit maakten. als je conditie heb kan je leuk wandelen, voor een hond walhalla

• oktober 2022

Camping O Corgo