• februari 2023

De parkeerplaats is afgesloten met een slagboom, er staan enkele vrachtauto’s. Alleen gestopt om wc schoon te maken. Wat een zooi ! gewoon alles ín cq óp een ondiep rooster legen. Hij vroeg er 5 euro voor. Dus deze plek is het niet waard om vermeld te worden.

• december 2022

het is niet gratis, we betaalden 10 euro. En het is fout, dat er geen koelwagens zijn. We zijn alleen hier, waarom onze auto een storing had

• november 2021

Met deze CP is helemaal niets mis. Een rustige CP direct naast het centrum en prima uitgangspunt om dit leuke plaatsje te bekijken. Koelwagens staan niet meer op het terrein, overnachten is dus geen probleem. Bij regen kan het terrein aardig nat worden.

• februari 2023

• december 2022