helemaal eens met vorige review. prima camping voor 23€ met acsi. kort aan het strand, mooie plaats Altea op 3 km, levendige omgeving.

AARD

Een prima camping op een toplocatie. Verbazingwekkend hoe hier door een aantal Nederlanders wordt gereageerd. Waarom steeds zeuren, klagen en kankeren. Probeer het positieve te zien, dan heb je een veel leukere vacantie. Wij komen zeker weer terug.

Karel-en-Rianne

mooie camping. nieuwe wasmachine 4x en nieuwe droger 2x padel baan nieuw. alles aanwezig. vriendelijk personeel en receptie. staan altijd voor je klaar.

Camping Cap-Blanch