wat een geweldige plek! Vriendelijke ontvangst, lekker eten ih restaurant geen culinaire hoogstand maar lekker. Super sanitair, lekker warme douches. Rustig. Het enige minpunt vonden wij,het containerpark. Als je een andere plek vraagt,geen probleem. Wij komen zeker terug. 23 euro Al inn

DirkZipper

goede camping met mooie, door haagje gescheiden plaatsen, met water en afvoer, goed sanitair, goede broodservice, klein winkeltje, redelijk restaurant, goed zwembad (nu fris maar uiteindelijk toch lekker😁); dus een 8. supermarkt 5 min fietsen, strand 10 min. laatste deel steil!

Imperium Camping Alicante