Mooie nette en rustige camping. Zeer vriendelijke beheerders en ontvangst. Ruime plaatsen en schoon sanitair. ACSI prijs en extra korting bij verblijf langer dan 7 dagen. Alles wordt netjes bijgehouden. Mooi wandel/fietspad langs de kust naar het dorp. Wij verbleven hier met veel plezier.

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring, Johan. 🤗

• december 2023

Deoranjecamper

Uw opmerkingen helpen ons te verbeteren en andere reizigers te helpen ons beter te leren kennen. De tarieven zijn voor u beschikbaar (voor uw aankomst, op de website en bij aankomst, bij de receptie). De prijs is voor één staanplaats, 4 personen, op zaterdag 31 december 23, zonder voorafgaande reservering en zonder CampingCard, met onbeperkte elektriciteit van 10A, drinkwater en warme douches. Restaurant geopend. Wij bieden kortingen voor een verblijf van +7 nachten. Wij bieden kortingen voor vroege reserveringen. Wij bieden kortingen aan CampingCard-partners ACSI, PinCamp, CKE, CCI... Niet alle reizigers die ons bezoeken doen dit onder dezelfde voorwaarden en krijgen daarom niet dezelfde kortingen. We communiceren altijd de prijs/nacht tijdens het inchecken. Onze deuren staan open als u eerst de faciliteiten wilt zien voordat u gaat kamperen.

ford888

🤗 Dank je wel. Wij waarderen uw vriendelijke woorden. Wij zijn het hele jaar geopend... tot de volgende keer!

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring, Johan. 🤗

• december 2023