Geen idee of we hier echt mochten overnachten maar het erop gegokt. Ticket gaat tot 23.59 uur. Daarna voor 50 Kronen een nieuwe kopen. Heel rustig zo in april

• september 2021

Zag geen camperbord waardoor ik toch twijfelde of ik op de goede plaats was. Ticket van de automaat was tot middernacht geldig… riviertje mooi gebouwen links griebus

• augustus 2021

mooie plek om een nachtje te staan. 50 kronen betaald. wel hoor je het riviertje stromen, verder heerlijk rustig en met uitzicht naar het kasteel. geen voorzieningen.

• september 2021

• augustus 2021