Compleet verwaarloosd, we konden geen plek vinden zonder drollen in het grasveld en zijn daarom meteen vertrokken. Een groot deel van het grasveld is nu beton.

• oktober 2015

Zeer mooie schone plaats, een beetje schaduw. Zeer aardige mensen bij de receptie!

• september 2015

prima overnachtingsplek als er geen insecten zijn. sanitair oke, wifi redelijk. Beheerder spreekt nederlands. wat hinder van verkeer op de weg. Eenvoudige maaltijd voor weinig geld. Wij hadden heel de avond hinder van duizenden kleine vliegjes/mugjes

• oktober 2015

• september 2015