Kleine camping in woonwijk-achtige setting. Meer dan prima voor een enkele overnachting. we werden gastvrij ontvangen en kregen een kleine rondleiding. Gedateerd maar charmant en zeer schoon sanitair.

• augustus 2019

Netjes en schoon. Gemoedelijk vlakbij centrum en strand.

• juli 2019

Hartelijk ontvangen door de beheerder Hele nette en mooie camping, met grote plekken voor grote en kleine campers. Zeer schone toiletten en douches, in de damesdouches stonden zelfs verse bloemen 💐 Strand dichtbij op 10 minuten lopen

• augustus 2019

Netjes en schoon. Gemoedelijk vlakbij centrum en strand.

• juli 2019

Woodlands Caravan Park