Geen faciliteiten. Prima voor overnachting om 's ochtends de trein naar Glasgow te nemen. Je bent er in minder dan 20 minuten. Na 9h00 gereduceerd tarief.

RitaDoors

Het eerste parkeerterrein is klein en staat vol. Neem de 2e ingang voor parkeerterrein 2 en 3. Daar is voldoende ruimte en kun je verderweg staan van de spoorbaan. Het gereduceerde tarief voor de trein is geldig na 9:00 's-morgens, voor de rest van de dag. Retour kaartje bestaat uit 2 kaartjes.

Leo-E

gemakkelijk te vinden vanaf de m80 knooppunt 5 volg kleine blauwe borden naar croy p's 700 plaatsen. Vroeger reisden we naar Glasgow £ 5,30 daluren retourtreinen 10-17 minuten, afhankelijk van welke trein, gaan ook naar Edinburgh. cameratoezicht. We zijn niet overnacht

Parking Croy P & R.