Op zich een prima camping, jammer dat het sanitair sterk verouderd en niet zo schoon was. Door de zware regenval was het gezellige watertje veranderd in een snelstromende rivier wat de pret een beetje drukte op de camping.

• mei 2022

Fijne plek. Druk met voornamelijk Schotten die bankholiday hadden. Gemoedelijke sfeer en zeer vriendelijke ontvangst. Sani prima op orde. Aanrader. We betaalden 64 pond voor 2 nachten incl stroom.

• mei 2022

Fantastische plek aan een riviertje. Vriendelijke receptie. Camping was eigenlijk vol maar er werd toch nog een plekje voor ons gevonden. Wij betaalden echter 64 pond voor 2 nachten. Meer dan het dubbele dan in deze app stond.

Nog geen foto's

Cobleland Campsite, The Trossachs