• september 2018

Bezocht 9-9-2018, kleine plaats bij brug, geen voorzieningen, leuk bootjes en vissers kijken..

• augustus 2016

7 juni 2016, de dag doorgebracht op dit leuke plekje. Het werd echter 's avonds steeds drukker, door allerlei sportvissers. We werden bijna helemaal ingesloten en ook het verkeerslawaai viel tegen. We hebben in de omgeving een fijnere overnachtingsplek gevonden.

• juli 2016

Schitterend uitzicht. Direct aan het meer. Wel veel verkeersgeluid.

• september 2018

• augustus 2016

• juli 2016

Schitterend uitzicht. Direct aan het meer. Wel veel verkeersgeluid.

• Årsundavägen 482

810 22, Årsunda, Zweden