06-09-2023. Hele leuke plaats en heel rustig. Wij zijn maar 1 dag gebleven in verband met de zeer hoge aantallen muggen. Jammer maar daaraan kan niemand iets doen!

Danaye

ik had geluk, de hobby visser en rokerij gelijk aan de parkeerplaats, was nu wel open. heerlijke vis, en hij accepteerd euro. alle grote visboten en rokerijen zijn hier weg of gesloten. schijnt dat er weinig vis meer te vangen is. alleen deze man en zijn vader varen af en toe nog uit.

reneeke

mooie rustige parkeerplaats. Een doorspoeltoilet is ook gratis beschikbaar. U kunt ook een mooie wandeling maken (route goed beschreven). Auto's en stacaravans parkeren apart, er is voldoende ruimte. het is raadzaam om uiterlijk 18.00 uur aan te komen. Er is ook toegang tot het water om te zwemmen.

• Lotsvägen

805 95, Gävle, Zweden