Camp Ånn

Camp Ånn

betaling middels envelop in brievenbus - sauna - Ånn 1km - Duved 24km

• Haråvägen 2

830 15, Duved, Zweden
  • SEK 200,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• juli 2021

Sanitaire voorzieningen goed, warm water aanwezig, parkeerplaatsen goed. Wat ontbreekt is de afvoer van grijs en zwart water :(

• december 2018

21.07.2018 Het is een voormalig militair kamp, ​​wordt momenteel herbouwd. Stond tussen bouwmachines en werd 's ochtends wakker door het bouwgeluid. Sanitaire voorzieningen nog steeds uit de militaire tijd. Ik hoef het niet nog een keer te hebben.

• juli 2016

Zijn hier op 5 juli 2016 even gestopt om wat te drinken. De locatie ligt tussen de E14 en een spoorlijn in. Aan de andere kant van de spoorlijn heb je een natuurgebied, maar dat hebben wij niet gezien. Voor ons teveel leven. Verder is er wel alles voor SEK 200.

• juli 2021

• december 2018

• juli 2016

Rob-Birgit

• SEK 200,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• Wintersport