In het hoogseizoen is deze camping niet aan te raden. Erg druk en allemaal samen. De sanitaire voorzieningen zijn niet ontworpen voor deze capaciteit, er zijn veel te weinig toiletten! Wifi alleen in het restaurant, werkte niet goed.

• april 2022

Zeer welkom ontvangst, nieuw uitstekend sanitair. Geen last van verkeer van de grote weg. Ondanks dat we enige doortrekkers waren met onze vwbus, werd er voor ons een uitstekende maaltijd in het restaurant klaargemaakt. Aanrader voor in het voorseizoen!

• juli 2019

Pluspunt: leuk riviertje met kanoverhuur en zwemgelegenheid. Verder dr