Deze ruimte is nog beschikbaar, het is maar beperkt tot 24 uur. Het kampeerverbod geldt voor de omliggende woningen.

• oktober 2022

Prachtig uitzicht over het meer. Alleen is dit geen camperplaats meer.

Tomderot

Bedankt voor uw review en het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Leuk om te horen dat je genoten hebt van de ligging direct aan het water met uitzicht op het meer, het is echter een gewone parkeerplaats zonder service. Misschien zijn de camperplaatsen bij Arvika Småbåtshamn (de gastenhaven zou de volgende keer een plek voor je kunnen zijn? We hopen je ooit nog eens in Arvika te mogen verwelkomen - er zijn verschillende mooie plaatsen om op te kamperen. Met vriendelijke groet, Arvika Tourist Office

• september 2020

Ik ga niet meer overnachten. Tieners met auto en luide muziek storen tot ver na middernacht. Waren op de commune en klaagden. Zij en de politie zijn op de hoogte van het verontrustende probleem. Blijkbaar wordt er niet veel gedaan. Kom hier niet nog een keer.

• oktober 2022

Prachtig uitzicht over het meer. Alleen is dit geen camperplaats meer.

• september 2020

• Spårgatan 1