GKR

Infrastructuur is beschikbaar en ok. het geluid van de treinen is echter ondraaglijk. Gisteren reden ze elk kwartier tot middernacht. Daarna wat minder vaak. en echt luid. In onze lange Womo-tijd een van de slechtste plaatsen. sorry

Der-Jopi

Zeer aardige persoon en behulpzaam. Toiletdouches, afwassen gemakkelijk en zeer schoon. Wij raden aan. Winkelen in de buurt te voet is ook mogelijk. Tarmac in de haven. Je kunt de trein tot ongeveer 22.00 uur horen, het is niet storend, aangezien er ongeveer elk uur een rijdt.

Vänersborgs Gästhamn och Marina